Snart

Snart är Gröten hemma och det känns förbannat bra!!

Jag har hängt tvätten och bytt sängkläder nu, det var ungefär det jag hade ork till. Men det ser helt ok ut här hemma ändå..så det är ju ingen total katastrof att jag inte haft någon ork att fixa och dona. Lite frustrerande är det dock..för jag måste erkänna att jag varit sugen på att greja här hemma. Vi har ju lite tavlor och prylar som ska upp..och det hade jag tänkt göra under de här dagarna. Men well...det får väl bli efter helgen då, om inte sambon är sugen på att få det klart när han är hemma. Men det känns som vi kanske har roligare saker att ägna oss åt när han bara är hemma så kort stund

Nu ska jag återgå till soffan och tv'n, har funderingar på att göra mig en smörgås eller något. Är lite småhungrig trots att det inte var allt för många timmar sedan jag åt middag. Men det får bli det sista jag stoppar i munnen idag.

Febern verkar ha gett med sig så gott som, nu är det bara orken som ska komma tillbaka. Avskyr att vara såhär matt i kroppen.

Ha en trevlig kväll därute...

311572-59



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0