Sovrekord

Herrejävlar....jag har nog tagit rekord i trötthet den senaste veckan.

Jag tror inte vi har klivit ur sängen före 12 en enda gång den här veckan..och under dagarna så har vi känt oss som ett par säckar potatis. Nog för att vi båda har en viss förkärlek till att bebo sängen lite längre än man borde när man ändå inte har något speciellt planerat för dagen, men jisses...det känns som om vi inte ens har vaknat överhuvudtaget de här dagarna. Men o andra sidan...så blir det ju lätt en ond cirkel när man vänder på dygnet, sover man alldeles för få timmar på "rätt sida" så blir det nog lätt att man inte piggnar till ordentligt.

Det ska bli spännande och se hur det blir med sömnen inatt. Gröten har begett sig ner mot hufvudstaden igen...vilket innebär att jag blir att sova själv. Och ni vet ju hur duktig jag är gällande den biten..gash. Funderar på att köra tricket med att springa in i väggen med skallen före när det börjar nalkas sängdags. Tvivlar dock på att det kommer att leda till något annat än en djävulsk huvudvärk. Well...jag får ta det för vad det är...förr eller senare så lär jag väl kliva in i snarkningarnas värld.

Jag skulle ha diskat också...men har pratat med Thuss och Suss i telefonen, så tiden rann iväg. Försökte ringa min systeryster också...men lillplutten sover nog så deras telefon står med all säkerhet på ljudlös. Hon hade ringt mig tidigare...så nu blev det så tjusigt att vi ringde om varandra..det är vi duktiga på..haha. Men men...jag gör ett nytt försök imorgon under dagen. Både med ringandet och med disken, för nu blidde det lite sent att börja stöka med sånt. Jag skulle ju iof kunna möblera om lite...så det inte ser ut som att det är så mycket disk, det brukar kunna avhjälpa den största irritationen.

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gröt

Hehe man ska inte stressa upp ur sängen ;op Fast ja lite länge kanske de blev... Men va glad att du slipper ligga här nere iaf... inge loligt alls de

2008-01-23 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0