StädaStädaStäda

Det är min plan för idag. Eller ja...jag ska iaf ta tag i disken som jag skjutit på i två dagar nu, och dammsugaren ska nog få ta sig en snabbrunda på golven. Men egentligen har jag ingen lust alls om jag ska vara ärlig. Innerst inne så vill jag bara vara lat. Men jag vet o andra sidan hur jävla skönt det är när man gjort klart allt det där nyttiga och tråkiga. Ni vet när man kan sätta sig ner i soffan och se att det är fint omkring dig...och ännu bättre...man vet att det är din förtjänst.

Gröt ringde och väckte mig runt 10 som planerat. Han lät hyfsat pigg och hade faktiskt fått sova helt ok under natten. Och det har jag också...förutom några korta uppvaknanden ett par ggr under natten. Men jämför man med natten innan så har jag haft en underbar sömn. Jag saknar Gröt...och började sakna honom ännu mer när han ringde. Med lite tur så får han komma hem ikväll..och vara hemma tills på Söndag. Men jag tänker inte förvänta mig det...för då blir jag bara besviken och ledsen om det är så att han måste bli kvar över helgen. Så nu sitter man ju som på små nålar tills han får besked av sin arbetsgivare. Well...hur det än blir så får vi se varandra en sväng seent imorgon eller på Söndag. Han måste ju hem och hämta väskan som han åkte ifrån i Onsdags.

Jag har nyss fått i mig frukosten och tagit första ciggen för dagen. Så nu sitter jag mest här och laddar för att attackera köket och disken. Ute lyser solen...helt underbart väder. Funderar på en liten promenad faktiskt..men det blåser ju så förbaskat mycket. Men, det kan ju hinna stilla sig lite när jag plockat klart här hemma. Annars får jag väl dra på mig huvan på jackan och bege mig ut en sväng iaf, det känns ju lite bortkastat att bara sitta inne när det är så fint där utanför dörren (för en gångs skull). Jag kanske skulle ta med mig kameran ut isf...det var ju evigheter sen jag använde den känns det som. Har ju inte laddat upp bilder här på år och dar...urtrist ju image90

Well....disken kallar *puh*

311572-59





Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0