Thuss Goes Borlänge

Yiihaa...nu har vi snart en ny granne....och inte vilken granne som helst image79

Thuss sökte ju lägenhet häruppe i krokarna och idag fick hon svar. Kontraktet ska skickas ner till henne för att skrivas på. Vi kommer alltså att bo husen mitt emot varandra...hoho. Jag menar, vi behöver ju inte ens gå utanför dörren för att "ses", det räcker ju med att hon lutar sig ut vid spyräcket...och jag knallar ut på balkongen. Det är ju endast en parkering emellan husen...och skrika...det är vi bra på båda två image84

Göttans som faen att hon har fått det där ur världen nu. Nu är det bara att invänta flyttdatum då, och sånt kan man ju faktiskt stå ut med när man vet att man iaf har någonstans att släpa flyttlasset. Ja jag säger då det...värre grannar kunde man ju faktiskt ha fått.

I övrigt så har dagen varit rätt röv om jag ska vara ärlig....och med risk för att låta jävligt gnällig. Men jag fick ingen sömn what so ever inatt trots mina ansträngningar för att faktiskt få sova iaf 8 timmar. Men icke...jag vaknade av magvärk DeLux....och på den vägen är det. Tröttsamt....och ja...jag blir uppenbarligen förbannat gnölig om jag inte fått sova på ett par nätter. Men imorgon kommer Gröt hem....och bredvid honom så brukar jag faktiskt ha ro i kroppen och kunna somna av.

Jag hade planer för dagen, men det sket sig ju eftersom jag känner mig som jag gör. Jag hade inte varit något vidare sällskap. Men förhoppningsvis så kan vi snart boka in dagens "Kaffe och Mat-date" till någon annan dag.  Resterande kväll tänker jag spendera i soffan i förhoppning om att tuppa av. Imorgon blir det till att fixa lite här hemma tills Gröten kommer hem. Det ska väl iaf dammsugas och torkas lite.

Hockey ikväll också...Mora borta mot Saik....matchen slutade 2-2....en sketen poäng att ta med sig hem med andra ord. JA...jag är lite bitter.....pfft.

311572-59


Dina Ord
Postat av: kokka1

im soooo gonna be a pain in your ass!!!

nerrå, men som vanligt så flyttar vi i cirklar tills vi kommer tbx..
det är dyyy o jaaa på hemmet sen eller?^^

jobba nu.. hua

2008-01-30 @ 05:54:34
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0