Time To Sleep

Sängdags nu, även om jag inte känner mig så överdrivet trött. Men om jag påbörjar mitt försök att få till någon sorts sömn inatt "redan" nu, så kanske jag hinner få böket avklarat innan klockan slår morgon. Jag menar..det kommer säkerligen bli en och annan vända ut på balkongen för en cigg ihopp om att den ska varva ner mig en aning.

Har pratat med Gröt en snabbis i telefon under kvällen iaf. Han ringde när de kommit fram till vandrarhemmet som de bor på. Förhoppningsvis så får han lite sömn i kroppen under natten. Blir nog betydligt enklare imorgon när han jobbat hela jädrans dagen. Saknar gör jag iaf....men det var väl inte så otippat va? image80



Ja just fan, halkade in på en Drant-blogg nyss...och ja vad säger man? Leksandslogik all over again. Anade dock inte att de hade sådant intresse eller sådan bevakning av MIK som de uppenbarligen verkar ha. Känns som att de börjar bli lite pissnödiga över att risken att få möta MIK i en kvalserie finns. Något annat kan det ju inte vara? För som Drant som fokuserar man ju enbart på sitt eget lag...och att hänga runt på Mora-forum existerar inte. Lustigt I tell you...när deras forum dryper av små rackare som klipper och klistrar citat från Moras sidor..resterande Fjant..flåt..Drantar suger i sig informationen som små svampar. Jag ler...

Och ja...jag läser på Drantforum emellanåt, dock inte särskilt frekvent så länge mitt lag inte möter just Drantarna inom en snar framtid. Idag hamnade jag dock i någons blogg som sagt, och insåg inte förräns några rader in att människan var en Drant. Och kill me....men det var fruktansvärt skoj läsning och får jag ingen sömn inatt..så kan jag ju alltid ha snubbens inlägg i åtanke..så får jag åtminstone skratta bort natten image79

Nu är det dags för date med tandborsten, sen en djupdykning ner i sängen. Klockan 10 imorgon har jag beställt väckning. Då får vi se hur många timmar jag fått sussa. Wish me luck..

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0