Torsdag = Hockey

Sitter just nu parkerad framför hockeyradion, men har stora planer på att masa mig iväg till soffan istället. Jag har mat i mikron...hade korv och.....korv att välja på idag. Men det får bli korvmojjan som vi åt häromdagen, för den andra korvgrytan innehåller en massa lök och jag vet inte om min mage är så upplagd för det idag. Förstår inte varför man blir så kass i magen när man sovit dåligt? Eller är det bara jag som fungerar på det viset?

Usch, är supernervös när det gäller hockeyn. Nu har vi legat jumbo lite för länge för att det ska vara bra för nerverna. Hockeyradion från Timrå är dock totalkass...man hör knappt något från arenan. Trist som tusan ju när kommentatorerna sitter så pass isolerat...för man tappar ju mycket av stämningen på plats så att säga. Men det är väl bara att tacka och ta emot för att de har någon rapportering what so ever. Nu när Gröt är borta så plågas han ju inte heller av att jag lyssnar hockey utan hörlurar  image79, så det blir att följa resterande match från soffan I guess.

Har talat med Thuss idag också...hon söker ju lya häruppe nu, något hus ifrån oss to m. Jag är dock inte säker på exakt vilket hus det är. Men det vore ju hur coolt som helst om hon fick den. Jag är redo att ha henne i samma stad igen...men frågan är om Borlänge är redo...mohahahaha. How ever...inget är klart än, så det blir att hålla lite tummar nu då. Om inte annat för att hon ska kunna få slappna av lite genom att bostad är fixad framöver.

Men nu plingar mikron därute och talar om att maten är klar, så nu flyr jag ner i soffan och blir nog kvar där tills det är sussadags. Det bör inte bli så sent ikväll...med tanke på den gågna natten.


311572-59

Dina Ord
Postat av: I'm Fucked

Heja AIK!

2008-01-25 @ 13:15:50

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0