Västerås

En eftermiddag i Västerås, jo jag tackar jag image79

Idag blev det en biltur med destination Biltema i Västerås. Jag och Gröt åkte ner med S & R som skulle inhandla lite prylar till bilen. Hade inte många timmars sömn i kroppen när vi klev ur sängen imorse, men det gick förhållandevis bra ändå. Nog för att jag är skapligt trött nu, men det är ju bara positivt....för då blir det väl kanske lite bättre rytm på dygnet.

Besöket på Biltema gick ganska snabbt, alla visste ju i princip vad de skulle ha och jag hade inga pengar.  Hittade ju iof en hel del skoj som jag lätt hade kunnat slänga ner i korgen. Efter biltema så blev det en sväng in på Bauhaus och därinne hittade jag ju såklart ännu mer pryls som jag ville ha med mig hem. Nu vet jag ju iaf vart jag ska åka när jag börjat driva in pengar igen image80

När vi "shoppat" klart så bestämde vi oss för att göra ett besök på Donken som låg tvärs över vägen. Jag försöker ju som sagt tappa några kilo så jag tog inte alls det gamla vanliga. Det fick bli en McFish och en juice till det medans de andra i sällskapet slog på stort. Blev jag mätt?! NEJ!!! Till att börja med så var tjejen i kassan totalt förvirrad och hade nog ingen aning om vad hon pysslade med. Efter många om och men så fick jag min "fiskburgare", en liten fiskpinne mellan två bröd. Smakade just ingenting. Juicen var däremot god...älskar juicen som de har på Donken. How ever...aaaldrig äta där igen.

Nu är vi hemma och resterande kväll skall väl spenderas i soffan. Och som mina ögon känns nu..så blir det nog inte många timmar i vaket tillstånd. Med lite tur så sover jag finemang inatt och kommer upp skapligt utan knot imorgon.

Och till sist....MIK kryssade mot LHC ikväll. Ett liiitet fall framåt.

311572-59

Dina Ord
Postat av: Sofia

Det är det jag alltid hävdar, Donkens mat är SKIT! Är det inte rent av äckligt så är det smaklöst.
Jag bojkottar Donken totalt nu för tiden.

2008-01-03 @ 22:06:40
URL: http://sofiaisobel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0