Vilken miss

Snacka om att man är inrutad när det gäller hockeyn och dess matchdagar. Det är ju Torsdag idag och i vanliga fall så innebär det "full omgång", alla lagen i Elitserien spelar match alltså. Men...när jag väl satte mig och skulle klicka igång radion..så såg jag att det bara var en omgång ikväll...bah. Hatar haltande tabeller och sånt shit. Så nu har jag ju gjort ansträngningen att släpa mig till datorn alldeles i onödan *svär*. Dessutom så var jag ju faktiskt riktigt upplagd för att lägga mig ner med hockeyradion på, men tji fick jag.

Har feber idag, säkerligen ett resultat av att jag inte sovit bra. Har ju haft nåt skit i kroppen de senaste dagarna men ingen feber eller liknande. Men immunförsvaret gav väl upp nu när jag inte sov ordentligt inatt. Jag får hoppas att det går över lika snabbt som det brukar. Det spelar ingen roll om jag är lite småhängig i övrigt..men feber gillar jag inte. Fan..blir ju helt slut för minsta lilla ansträngning. Jag hade ju en massa planer på att tvätta och dona idag. Men som det ser ut...så får det vänta tills imorgon om jag har blivit bättre...och det tänker jag se till att jag blir.

 



Var upp en sväng vid datorn tidigare idag (jag har ju faktiskt varit uppstigen ur sängen sen före 10..hehe), jag läste igenom de vanliga bloggarna och en och annan ny. Men ingen jag riktigt fastnade för, men det kanske kan kvitta när jag redan har en ganska gedigen lista på bloggar jag läser i. Dock så tror jag att det börjar bli dags för en liten rensning. Finns ett par som jag inte alls roas nämnvärt av att läsa längre. Bara en massa förbannat gnäll...om allt. Och är det inte gnäll så är det en massa översitteri. Trist...för en av bloggarna jag funderar på att skippa...(om det inte återgår till det gamla vanliga)..var faktiskt förbannat bra en gång i tiden. Men jag blir lite halvless på folk som tror sig vara förmer än andra..och inte gör annat än kritiserar och spyr galla över folk samtidigt som de balanserar omkring däruppe på sina höga hästar.

Jajks...ska jag snacka om gnällig?!?! image79




Har pratat ett par omgångar med Gröt idag också, även om jag tvivlar på att jag har varit någon särskilt bra sällskap. En av tillfällena så var jag så jävla mosig i skallen så jag orkade knappt öppna munnen. Men det var skönt att få höra hans röst iaf. Jag antar och hoppas på att vi hinner höras fler ggr innan det är dags för att sussa. Han har ju iof ett par timmar kvar på sitt arbetspass...och jävlarns vad sleten han lär vara när han kliver ur lastbilen ikväll image90

Nu ska jag kravla mig tillbaks till soffan och glo på tv istället eftersom jag inte fick mig någon hockeydos. Jag skulle ju iof kunna lyssna på dagens match...och se hur det går för Thuss lag. Men det verkar lite överambitiöst nu när jag egentligen inte har någon ork att sitta här. Neh..så slötv får det bli..i väntan på maten. Har tagit fram en låda ur frysen (förvånad?) och den ska väl få tina lite till innan jag slänger den i mikron.

Laters....

311572-59

image21

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0