Yihaaa

Har spenderat de senaste timmarna med att följa hockeyn på radion. Eller rättare sagt...jag har sprungit som en tätting mellan radion och balkongen. MIK är i Göteborg för tillfället...och har precis spelat hem 3 friska, underbara poäng. Ni som är intresserade av hockey förstår precis vad jag talar om...och hur jag känner mig just nu. De där 3 poängen kunde fan inte ha suttit bättre. Om jag hade kunnat hjula så hade jag tamejfan gjort det i detta nu!!!

Annars har det inte hunnit hända så mycket...magen är väl lika nice som igår. Jag kan inte begripa vad fan det är för fel. Det försvinner en liten stund då och då....men sen när man tror att skiten är looong gone..jag då molar det till och så är helvetet ett faktum igen. Jag hoppas då bara innerligen att detta inte innebär att jag får dras med den där förbannade mensen längre än vanligt. För 4 dagar är ungefär precis vad jag står ut med siddu. Så jävla skoj är det inte...dessutom så blir det fan dyrt!! So wish me luck.....

Nu ska jag ta mig ut på balkongen och frysa, det är läge för en segercigg. Men längre än ut på balkongen går jag inte gärna idag. Pissregn ju....och det gillas inte I tell you. Det enda regn jag mot all förmodan skulle kunna ha någon som helst glädje av..så är det om det regnar en varm sommarkväll. Ni vet sånt där regn som man dansade näck i när man var liten *asg*.

Men nu balkongen......

311572-59

Dina Ord
Postat av: Leena

Haha, 4 st. datorer är det nödvändigt? ;)

2008-01-20 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0